Onychomykóza

Nejčastějším příznakem onychomykózy - plísňové infekce nehtů - je ztluštělý nehet, změna zbarvení, popř. deformace nehtu.
K léčbě onychomikózy naše GIA clinic používá laser Fotona, jež představuje revoluční metodu. Jedná se o jednoduchý a účinný postup, který využívá výkonu laserového světla. Laser postižený nehet a kožní tkáň rovnoměrně zahřívá do hloubky, čímž účinně oslabuje a zabíjí parazitické houby, jež jsou usazené v nehtech pacienta. Samotná procedura je k pacientovi velmi šetrná, bezpečná a efektivní a též bez vedlejších účinků.
Cena: 1000 Kč

Léčba se obvykle provádí čtyřikrát v jednotýdenních intervalech. V rámci jednoho ošetření by měly být ošetřeny všechny postižené nehty. Laserové světlo může také účinně léčit plíseň, která infikovala i kožní tkáň.
Hloubkové, rovnoměrné pulsní zahřívání nehtového lůžka laserem Fotona stimuluje zabíjení parazitních hub. Nehet je schopen se obnovovat do původního stavu za pomoci přirozeného růstu a imunitními procesy v těle.

Procedura je prováděna ve třech jednoduchých krocích:

První krok – nejprve je nehet zabroušen tak, aby mohlo laserové světlo proniknout plně do místa léčby.

Druhý krok – následně se „pouští“ laserové impulsy kruhovými pohyby do celé plochy nehtu. Pacient by měl cítit teplo v celém nehtu.

Třetí krok – laserové impulsy se nyní „pouští“ jak do nehtového lůžka, tak i kolem prstu, neboť parazitická houba často proniká i mimo samotné nehtové lůžko a musí být tedy odstraněna ve všech tkáních – tedy i mimo nehtové lůžko tak, aby se zabránilo návratu plísně.

Rady pro pacienta
Pacient se musí předem objednat na čísle: 588 008 282 ke konzultaci s lékařem, který bude ošetření provádět. Na konzultaci se klient od ošetřujícího lékaře dozví veškeré potřebné informace. Tato konzultace je hrazená pacientem částkou 500,- Kč.

Pacient musí mít před samotným výkonem z pokožky odstraněny masti, krémy a lak na nehty v místech, kde bude prováděn zákrok (odlakování či odstranění látek je samozřejmě možné i u nás na klinice).

Pacient po ošetření není nijak omezen v běžných aktivitách a může se ihned po ošetření vrátit do práce.
Doporučené je po ošetření pravidelně dezinfikovat dříve používanou obuv, aby nedošlo k vrácení infekce, dbát na hygienu nohou, používat vlastní ručník, ve společných prostorách bazénů a saun používat vhodnou obuv a nosit bavlněné ponožky. Další doporučení a informace budou předány lékařem následně po ošetření.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 588 00 82 82,  776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.