Gynekomastie

Příčinou problému, kdy muž má žensky působící prsa je zpravidla zbytněná prsní tkáň, která může být zaviněna hormonálními změnami. Tento problém se nazývá gynekomastie a někdy se může projevit pouze u jednoho prsu. Nežádoucí velikost i tvar se řeší pomocí plastické operace. Po konzultaci zákroku s lékařem je v případě gynekomastie potřebné provést základní ultrazvukové vyšetření. V případě, že je gynekomastie potvrzena, následuje plastický operační zákrok.
Výkon se provádí v celkové anestezii s nutností jednodenní hospitalizace na GIA clinic.
Cena: 35000 Kč

Při pravé gynekomastii, dochází ke zvětšení prsní žlázy, kterou nelze odstranit liposukcí  a žláza se musí odstranit chirurgicky.  Přesto se liposukce může využít v kombinaci s chirurgickým zákrokem pro odsátí okolních vrstev tuku.

U nepravé gynekomastie tzv. pseudogynekomastie nedochází ke zvětšení prsní žlázy samotné, pouze se v oblasti prsou nahromadí nadbytečný tuk, jenž může být odstraněn liposukcí v lokální anestézii.

Rady pro pacienta

Před zákrokem podstoupí pacient běžná předoperační vyšetření. Požadavky na vyšetření závisí na věku operované osoby. Základní vyšetření zahrnuje EKG, RTG plic, laboratorní vyšetření a některá další. Přesné instrukce obdrží zájemce od lékaře, který vede konzultaci. Odstup od posledního prodělaného infekčního onemocnění alespoň 2 - 3 měsíce

Je nezbytné vysadit všechny léky, které způsobují zvýšenou krvácivost. Dva měsíce před výkonem je vhodné vysadit antikoncepci, která zvyšuje riziko embolie. Den před výkonem nepít alkohol. Alespoň měsíc před operací nekouřit a minimálně dva týdny po ní. Kouření zhoršuje hojení. Před operací se nesmí 6 hodin nic pít a jíst. V den operace je vhodné se vykoupat, nenanášet make-up, odlakovat nehty na rukou i nohou.

Po operaci je nutný jednodenní pobyt ve zdravotnickém zařízení. Může být pociťována lehce štípavá bolest. 2 – 3 dny se v domácí může bolest tišit analgetiky. Během prvních 14 dní je přísné omezení fyzické námahy, aby se zabránilo nenadálému krvácení a tahu na jizvy. Návrat do zaměstnání se doporučuje po 7 – 14 dnech. Přechodně se může objevit citlivost kůže.

Kontraindikace zákroku jsou vysoký krevní tlak, diabetes, srdeční a plicní onemocnění, krvácivé stavy, sklon k embolizaci, léčba karcinomu, aktivní opar aj.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 588 00 82 82, 776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.

REFERENCE

m pred b m pred c     muzi po c   m po c
Před zákrokem Po zákroku