Modelace prsou

Zákrok je vhodný zejména pro ženy s ochablým poprsím, které se chtějí cítit lépe. Jde o operativní zlepšení tvaru a celkového vzhledu povislých prsou. Operací docílíme zpevnění a vyzdvižení prsou a navrátíme jim mladistvý vzhled při zachování původního objemu. Výkon je spojen s jednodenním pobytem na GIA clinic a trvá 1–2 hod s minimálními riziky pro pacienta.
Typ zákroku

Modelace (úprava tvaru prsou)

Vylepšením tvaru prsou a pozvednutím povislých prsou si žena jistě zvedne své sebevědomí a navrátí se jí pocit atraktivnosti. Principem modelace prsou je vytvoření lepšího vzhledu poprsí – prsa jsou plnější, nadzvednutá a mají dokonalejší tvar. Tuto operaci může podstoupit každá žena po skončení vývoje mléčných žláz, tedy od 18ti let (je však možné operovat dříve avšak po dohodě s rodiči).

Dohoda mezi samotnou klientkou a operujícím lékařem je při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrána veškerá doporučení a možnosti, které vyplývají samozřejmě z přání klientky a jejich proporcí (rozhodující je stávající tvar a velikost prs před operací).

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž hlavním cílem je maximální informovanost klientky – o průběhu chirurgického zákroku, o vedení chirurgických řezů, o rizicích zákroku, kontraindikacích, o anestezii a případných komplikacích.

Klientka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, RTG plic, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné). Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.

Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.

Je vhodné vysazení antikoncepce, která až 4x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).

Před zákrokem by neměla klientka hladovět a držet nějaké dietní režimy a měl by se chránit před infekcí a nachlazením, nesmí být aktivní opar rtu.

Aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klientka chránila před onemocněním či infekcí - odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění 2 – 3 měsíce.

Před výkonem musí být klientka lačná – nesmí nic jíst, pít ani kouřit (alespoň 6 hodin). 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.

Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).

Průběh operačního zákroku

Modelace poprsí je chirurgický zákrok prováděný v celkové anestezii. Obecně je tento chirurgický výkon na naší GIA clinic s.r.o. spojen s jednodenním pobytem, kde se o klientky po celou dobu individuálně a s patřičnou taktností velmi rádi staráme.

S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a pečlivý lékařský nákres fixem na kůži v oblasti prsou.

Opět je klientce vysvětleno, co a jak bude probíhat, kde budou vedeny řezy a podobně.

Řezy jsou nejčastěji vedeny v podobě obraceného písmene „T“.

Na GIA clinic s.r.o. jsou do operované oblasti zavedeny drény, které odvádí tkáňový sekret a krev (odvod těchto tekutin napomáhá hojení a eliminuje případně vzniklé záněty).

Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy – při převazech se tedy klientka nemusí bát bolestivosti. Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi.

Redukovanou i malou část prsní žlázy odesíláme po výkonu k histologickému rozboru. Samotná operace zpravidla trvá 2 – 3 hodiny.

Po zákroku (ještě na operačním sále) je klientce poprsí zafixováno elastickými bandážemi, které jsou druhý den odstraněny a klientka ihned poté začíná nosit speciální zpevňující podprsenku (klientce ji předem individuálně objednáváme u nás na klinice na základě poměření lékařem v den konzultace) – a následuje fáze pooperační péče samotnou klientkou J.

GIA clinic s.r.o. doporučuje, aby si klientka připravila domácnost tak, aby alespoň 7 – 14 dní nemusela namáhat svaly rukou a hrudníku a vykonávat náročnější domácí práce (mytí nádobí, oken, vysávání a podobně).

Návrat do zaměstnání, řízení automobilu, sexuální aktivitu doporučujeme až po 7 – 14 dnech. Samozřejmě záleží na tom, jak se žena cítí, avšak citlivost hrudníku klientce, ve většině případů, ani nedovolí aktivitu dříve, nežli po zmíněných 2 týdnech – pozdržením veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sama klientka, musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.

Domácí pooperační péče je nedílnost součástí úspěchu každého chirurgického zákroku.

Fyzickou aktivitu a aktivní sport doporučujeme provádět ve zpevňující podprsence a to minimálně po 6 – 8 týdnech po zákroku.

V domácím prostředí je bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).

Speciální zpevňující podprsenku klientka nosí nejméně 6 týdnů (lépe 8 týdnů) a sundává ji jen minimálně (pro potřebu osobní hygieny).

Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po operaci.

Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o. avšak konečný výsledek je očekáván po 3 měsících po operaci.

Po modelaci prsou doporučujeme každoroční sonografické vyšetření prsou.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
  • léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody)
  • věci osobní potřeby
  • kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti

pokud bude Vaše platba realizována platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 588 00 82 82, 776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.

REFERENCE

j pred b  j pred p  j po b  j po p
Před modelací Po modelaci