Zvětšení prsou (augmentace)

Cílem výkonu je vytvoření lepšího vzhledu prsou – zvětšení prsou probíhá vložením silikonové vložky (implantátu). Zvětšení prsou na GIA clinic se provádí v celkové anestezii, výkon je spojen s jednodenním pobytem na klinice. Operace trvá 1–2 hod s minimálním rizikem pro pacienta. Podle přání pacientek nabízíme kulaté i anatomické implantáty několika světových značek. Implantáty, které v GIA clinic používáme, patří k nejlepším na trhu a splňují náročné kvalitativní požadavky platné v EU.

Ceny zákroků jsou uvedeny v Kč, včetně anestezie a DPH.
Cena za jednostrannou operaci je 70 % z uváděné částky.
Vyberte výrobce

Zvětšení prsou (augmentace)

Nízké sebevědomí, ztráta sebevědomí, stud – to jsou většinou příčiny, proč ženy volí plastickou operaci zvětšení prsou – augmentaci pomocí implantátů.

Operaci může podstoupit každá žena po skončení vývoje mléčných žláz, tedy od 18ti let (je však možné operovat dříve avšak po dohodě s rodiči).

Mlékovody nejsou touto operací nikterak narušeny, proto není případné kojení ohroženo. Je vhodné též zvážit vhodnost u žen, které se chystají otěhotnět v průběhu  1 – 2 let, neboť po těhotenství a kojení dochází často ke změnám samotného poprsí.

Díky pokrokům dnešní doby je na trhu široká škála výrobců s různými velikostmi, tvary, profily, povrchy a hmotnostmi. Vždy však záleží na dohodě mezi samotnou klientkou a operujícím lékařem při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrány veškeré možnosti a doporučení, které vyplývají samozřejmě z přání klientky, dispozic klientky, proporce těla (výška, váha, obvod hrudníku, tvar prsou) a podobně.

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž cílem je maximální informovanost klientky – o průběhu chirurgického zákroku, o uložení implantátů,  o vedení chirurgických řezů, o rizicích zákroku, kontraindikacích, o anestezii a o případných komplikacích.

Klientka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, RTG plic, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné). Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.

Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.

Je vhodné vysazení antikoncepce, která až 4x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).

Před zákrokem by neměla klientka hladovět a držet nějaké dietní režimy a měl by se chránit před infekcí a nachlazením, nesmí být aktivní opar rtu.

Aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klientka chránila před onemocněním či infekcí - odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění  2 – 3 měsíce.

Před výkonem musí být klientka lačná – nesmí nic jíst, pít ani kouřit (alespoň 6 hodin). 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.

Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).

Průběh operačního zákroku

Zvětšení poprsí je chirurgický zákrok prováděný v celkové anestezii. Obecně je tento chirurgický výkon na naší GIA clinic s.r.o. spojen s jednodenním pobytem, kde se o klientky po celou dobu individuálně a s patřičnou taktností velmi rádi staráme.

S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a pečlivý lékařský nákres fixem na kůži v oblasti prsou.

Opět je klientce vysvětleno, co a jak bude probíhat, kde budou vedeny řezy a podobně.

Způsoby uložení (vložení) implantátů jsou tři – z řezu na hranici dolní poloviny pigmentace prsního dvorce, z řezu v podpaží nebo z řezu v podprsní rýze – tento je nejběžnější a nejbezpečnější.

Následně je vložena prsní vložka neboli implantát pod prsní sval nebo prsní žlázu.

Na GIA clinic s.r.o. jsou do operované oblasti zavedeny drény, které odvádí tkáňový sekret a krev (odvod těchto tekutin napomáhá hojení a eliminuje případně vzniklé záněty).

Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy – při převazech se tedy klientka nemusí bát bolestivosti.

Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi. Samotná operace zpravidla trvá  1 – 2 hodiny.

Po zákroku (ještě na operačním sále) je klientce poprsí zafixováno elastickými bandážemi, které jsou druhý den odstraněny a klientka ihned poté začíná nosit speciální zpevňující podprsenku (klientce ji předem individuálně objednáváme u nás na klinice na základě poměření  lékařem v den konzultace) – a následuje fáze pooperační péče samotnou klientkou J.

GIA clinic s.r.o. doporučuje, aby si klientka připravila domácnost tak, aby alespoň 7 – 14 dní nemusela namáhat svaly rukou a hrudníku a vykonávat náročnější domácí práce (mytí nádobí, oken, vysávání a podobně).

Návrat do zaměstnání, řízení automobilu, sexuální aktivitu doporučujeme až po 7 – 14 dnech. Samozřejmě záleží na tom, jak se žena cítí, avšak citlivost hrudníku klientce, ve většině případů, ani nedovolí aktivitu dříve, nežli po zmíněných 2 týdnech – pozdržením veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sama klientka, musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.

Domácí pooperační péče je nedílnost součástí úspěchu každého chirurgického zákroku.

Fyzickou aktivitu a aktivní sport doporučujeme provádět ve zpevňující podprsence a to minimálně po 6 – 8 týdnech po zákroku.

V domácím prostředí je bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).

Speciální zpevňující podprsenku klientka nosí nejméně 6 týdnů (lépe 8 týdnů) a sundává ji jen minimálně (pro potřebu osobní hygieny).

Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po operaci.

Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o. avšak konečný výsledek je očekáván po 6 – 12 měsících po operaci.

Po augmentaci pomocí implantátů doporučujeme každoroční sonografické vyšetření prsou.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• ° předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
  • ° léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody).
  • ° věci osobní potřeby
  • ° kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti

pokud bude Vaše platba realizována  platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 588 00 82 82, 776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.

REFERENCE

před výkonem  před výkonem po výkonu  po výkonu
Před výkonem Po výkonu
B pred b  B pred c po zvětšení  B po c