Krátce

Lokální

Minimální

Rychlá

Odstranění znamének, hemangiomů, výběžků a kožních defektů

Laserové ošetření/odstranění znamének, hemangiomů, výběžků a kožních defektů je prováděno laserem Fotona Dynamis SP. Toto laserové zařízení je nadčasové a unikátní laserové vybavení naší GIA clinic s.r.o. Největší předností tohoto laseru je jeho všestranné využití. Za pomoci erbiového a neodymového laseru, kombinací mnoha možných nastavení parametrů paprsků a různými typy nástavců, umožňuje FOTONA ošetření a použití v mnoha medicínských směrech – nejenom v estetice a dermatologii, ale i v cévní či gynekologické chirurgii.

Prvním krokem je návštěva Vašeho kožního lékaře. Teprve pak se prosím objednejte k nám na konzultaci – zprávu od kožního lékaře vezměte prosím s sebou.

Přesnost a Efektivita: Laser Fotona Dynamis SP umožňuje velmi přesné cílení na postižené oblasti, minimalizuje riziko poškození okolní zdravé kůže.
Rychlé Hojení a Menší Riziko Jizev: Oproti tradičním chirurgickým metodám má laserové ošetření tendenci zanechávat méně jizev a umožňuje rychlejší hojení.
Bezbolestný Zákrok: Díky moderním technologiím a možnosti lokální anestezie je zákrok téměř bezbolestný, což zvyšuje komfort pacientů.

2 000 Kč / ošetření

Je laserové ošetření bezpečné?
Ano, laserové ošetření je bezpečné, při dodržování všech protokolů a pod lékařským dohledem minimalizuje rizika.
Doba zotavení se liší individuálně, ale obvykle je poměrně krátká díky minimálně invazivnímu charakteru zákroku.
Většina znamének a hemangiomů může být odstraněna, ale je nutné konzultovat konkrétní případy s ošetřujícím lékařem.
Viditelné výsledky se mohou objevit již krátce po zákroku, ale konečné výsledky se hodnotí až po úplném hojení.

Pigmentové a vaskulární léze

Laserové tvarování těla a vypínání kůže

Ošetření metličkových žil – laser

Endovaskulární léčba (EVLA)