Ošetření křečových žil lepidlem VariClose

Miniinvazivní ošetření křečových žil za použití žilního těsnícího lepidla VariClose. Nová metoda, která je velmi šetrná a umožňuje pacientům okamžitý návrat ke každodenním činnostem bez nutnosti nošení kompresních punčoch. Zákrok probíhá v lokální anestézii a trvá jen 20 minut.
Cena: 32000 Kč
Křečové žíly vznikají oslabením vaziva cévní stěny, což postupně vede k rozšíření žíly a jejímu zvlnění. Zpravidla se vyskytují na dolních končetinách. Typické příznaky, které toto onemocnění provází, je námahová bolest a rychlá unavitelnost. Jedná se o nejčastější žilní onemocnění, které postihuje ve vyšším věku až polovinu naší populace, přičemž větší náchylnost k tomuto onemocnění je prokázána u žen. Velkou roli pro výskyt tohoto onemocnění hraje genetika, ženské hormony a těhotenství. Mimo tyto hlavní faktory napomáhá vzniku varixů i náš nevhodný životní styl. Především je zapotřebí zmínit nedostatek pohybu, kouření, obezitu, statickou zátěž dolních končetin tj. dlouhé stání či sezení s omezením pohybu. VariClose patří v současné době k nejšetrnějším o nejelegantnějším řešením uvedeného problému.

Přínosy metody Variclose
  • minimálně invazivní ambulantní metoda pro léčení křečových žil
  • operace trvá 20 minut
  • vše probíhá jen v lokální anestézii
  • během ošetření nehrozí způsobení kosmetických defektů
  • odpadá nošení kompresních punčoch
  • pacient se okamžitě vrací k běžným denním činnostem
  • bez nutnosti hospitalizace a rekonvalescence
  • zlepšení je okamžitě viditelné
  • úlevu pocítíte okamžitě
Jak metoda VariClose funguje
Jakmile dojde k znecitlivění operovaného místa, je do žíly zavedený katetr. Jeho správná pozice je v průběhu operace kontrolována pomocí ultrazvuku. Jakmile je katetr ve správné pozici, je z něj postupně aplikováno žilní lepidlo po celé délce žilní nedostatečnosti. Po dobu zákroku je na rozšířené žíly vyvíjen přiměřený tlak a tím dochází k jejich postupnému uzavírání. Po dobu zákroku je na rozšířené žíly vyvíjen přiměřený tlak a tím dochází k jejich postupnému uzavírání. Viditelné jsou po zákroku pouze malé incize, kterými byl zaveden katetr.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.