Operace vpáčených bradavek

Krásu poprsí hodnotíme dle několika faktorů – z hlediska velikosti a tvaru ňader, vzájemná symetrie prsů, ale také podle bradavek. Cílem operace vpáčených bradavek je však nejenom estetický vjem z ňader a sebedůvěra ženy, ale i fakt, že jsou vpáčené bradavky často následkem nádorových a zánětlivých onemocnění prsou.
Cena: 15000 Kč

Operace v podobě korekce vpáčených bradavek je možnost udělat prsa ještě atraktivnější, z čehož vyplývá spokojenost klientky a zvýšení sebedůvěry, pocitu ženskosti a atraktivnosti. Není to tak častý zákrok jako ostatní estetické zákroky, které se týkají ženského poprsí, ale dostává se mezi ženami čím dál více do podvědomí.
Vedle estetické funkce jsou ňadra důležitým orgánem v mateřství a vpáčené bradavky mohou někdy úplně znemožnit kojení, neboť se dítě nemůže na prs „přisát“.
Často se klientky pro tuto operaci z tohoto důvodu rozhodnou podstoupit ještě před otěhotněním. Vedle toho jsou však operační  metody, které mlékovody přeruší.
Příčin vzniku vpáčených bradavek je mnoho – vliv genetiky, pokles prsou, kojení, různé záněty či karcinomy prsou a jiné.
Důležité je i zmínit, že se mohou vpáčené bradavky objevit i v období vývoje a růstu prsou v dospívání – často pak problém zmizí.
Tuto operaci může podstoupit každá žena, která má bradavky propadlé a nejsou standardně vystouplé nad prsní dvorec (jsou zarovnané ploché nebo vtažené do prsní tkáně vlivem zkrácené tkáně).
Dohoda mezi samotnou klientkou a operujícím lékařem je při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrána veškerá doporučení a možnosti, které vyplývají samozřejmě z přání klientky, ale rozhodující je stávající tvar bradavek – stupeň neboli druh vpáčených bradavek – dle toho je určena i metoda a postup operace a z toho pak i vyplývá doba operace.

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž hlavním bodem  je maximální informovanost klientky – o průběhu chirurgického zákroku, o vedení chirurgických řezů, o rizikách zákroku, kontraindikacích, o analgosedaci či lokálním znecitlivění a případných komplikacích.
Klientka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné).
Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.
Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Klientka by se měla chránit před infekcí a nachlazením, nesmí mít aktivní opar rtu.
24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu. Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy.

Průběh operačního zákroku
Operace vpáčených bradavek je chirurgický zákrok, který je prováděn zpravidla ambulantně a to buď v analgosedaci či lokálním znecitlivění.
S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a opět jí jsou vysvětleny všechny podrobnosti a postupy chirurgického zákroku a zvolená metoda, kde budou vedeny řezy.
Při volbě zákroku s přerušením mlékovodů chirurg uvolní zkrácené vazivové pruhy (které jsou příčinou stahování bradavky dovnitř prsu), poté se bradavky vytahují a následně v budoucí fixují speciálními zapínacími chirurgickými špendlíky v podobě piercingu či silikonovým drénem na dobu 3 – 4 týdnů.
Pokud se operující lékař s klientkou domluví na variantě ponechání mlékovodů, probíhá operace následovně – vazivo a vnitřní tkáň se přeruší a vytvaruje se z nich budoucí tvar bradavky nebo se může též naříznout tkáň prsního dvorce a stávající zapadlé bradavky a následně je vytvarovat a sešít do požadovaného tvaru.
Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy.
Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi a sterilním krytím.
Samotná operace trvá dle zvolené metody – v obou případech cca 1 hodinu. Pak následuje fáze následné péče samotnou klientkou.

Následná péče spočívá jen v několika převazech, které si může po předběžné domluvě provést i sama klientka doma – sejme sterilní krytí a náplasti, ránu vydesinfikuje a následně pět přiloží sterilní krytí.
Po dobu 3 týdnů je vhodné bradavky a dvorce vůbec nenamáčet.
Pokud si klientka zvládne vyndat chirurgické špendlíky (piercing či silikonový drén) sama, může tak po předchozí domluvě s lékařem také učinit doma.
Při volbě operační metody je péče stejná.
V domácím prostředí je případná bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Klientka se může vrátit normálně bez práce, velká pohybová omezení při tomto výkonu nejsou, avšak fyzická zátěž je doporučována až po 2 – 3 týdnech.
Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po zákroku.
Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
    • léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody)
    • věci osobní potřeby
    • kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
    • pokud bude Vaše platba realizována  platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 776 008 004 nebo přes poptávkový formulář zde.