1 hodina

Nízké

Rychlá

Operace vpáčených bradavek

Krásu poprsí hodnotíme dle několika faktorů – z hlediska velikosti a tvaru ňader, vzájemná symetrie prsů, ale také podle bradavek. Cílem operace vpáčených bradavek je však nejenom estetický vjem z ňader a sebedůvěra ženy, ale i fakt, že jsou vpáčené bradavky často následkem nádorových a zánětlivých onemocnění prsou.

Operace v podobě korekce vpáčených bradavek je možnost udělat prsa ještě atraktivnější, z čehož vyplývá spokojenost klientky a zvýšení sebedůvěry, pocitu ženskosti a atraktivnosti. Není to tak častý zákrok jako ostatní estetické zákroky, které se týkají ženského poprsí, ale dostává se mezi ženami čím dál více do podvědomí.

Celkové estetické zlepšení
Zvýšené sebevědomí a komfort: Korekce vpáčených bradavek může vést k většímu sebevědomí a pohodlí, zejména při nošení odhalenějších oděvů nebo plavek.
Relativně rychlá a jednoduchá procedura: Zákrok je obvykle rychlý a provádí se ambulantně, což minimalizuje dobu potřebnou pro zotavení.

Vedle estetické funkce jsou ňadra důležitým orgánem v mateřství. Při operaci vpáčených bradavek se vždy přeruší mlékovody, proto je vhodné operaci podstupovat, až když pacientka ví, že nebude kojit.
Příčin vzniku vpáčených bradavek je mnoho – vliv genetiky, pokles prsou, kojení, různé záněty či karcinomy prsou a jiné.
Důležité je i zmínit, že se mohou vpáčené bradavky objevit i v období vývoje a růstu prsou v dospívání – často pak problém zmizí.

Tuto operaci může podstoupit každá žena, která má bradavky propadlé a nejsou standardně vystouplé nad prsní dvorec (jsou zarovnané ploché nebo vtažené do prsní tkáně vlivem zkrácené tkáně).
Dohoda mezi samotnou klientkou a operujícím lékařem je při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrána veškerá doporučení a možnosti, které vyplývají samozřejmě z přání klientky, ale rozhodující je stávající tvar bradavek – stupeň neboli druh vpáčených bradavek – dle toho je určena i metoda a postup operace a z toho pak i vyplývá doba operace.

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž hlavním bodem  je maximální informovanost klientky – o průběhu chirurgického zákroku, o vedení chirurgických řezů, o rizikách zákroku, kontraindikacích, o analgosedaci či lokálním znecitlivění a případných komplikacích.
Klientka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné).
Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.
Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Klientka by se měla chránit před infekcí a nachlazením, nesmí mít aktivní opar rtu.
24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu. Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy.

Průběh operačního zákroku

Operace vpáčených bradavek je chirurgický zákrok, který je prováděn zpravidla ambulantně a to buď v analgosedaci či lokálním znecitlivění.
S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a opět jí jsou vysvětleny všechny podrobnosti a postupy chirurgického zákroku a zvolená metoda, kde budou vedeny řezy.
Při volbě zákroku s přerušením mlékovodů chirurg uvolní zkrácené vazivové pruhy (které jsou příčinou stahování bradavky dovnitř prsu), poté se bradavky vytahují a následně v budoucí poloze fixují speciálním smyčkovitým stehem nebo alternativně pomocí dočasného či trvalého piercingu.
Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy.
Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi a sterilním krytím.
Samotná operace trvá dle zvolené metody – cca 1 hodinu. Pak následuje fáze následné péče samotnou klientkou.

Následná péče spočívá jen v několika převazech, které si může po předběžné domluvě provést i sama klientka doma – sejme sterilní krytí a náplasti, ránu vydesinfikuje a následně pět přiloží sterilní krytí.
Po dobu 3 týdnů je vhodné bradavky a dvorce vůbec nenamáčet.
Pokud si klientka zvládne vyndat chirurgické špendlíky (piercing či silikonový drén) sama, může tak po předchozí domluvě s lékařem také učinit doma.
Při volbě operační metody je péče stejná.
V domácím prostředí je případná bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Klientka se může vrátit normálně bez práce, velká pohybová omezení při tomto výkonu nejsou, avšak fyzická zátěž je doporučována až po 2 – 3 týdnech.
Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po zákroku.
Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
    • léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody)
    • věci osobní potřeby
    • kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
    • pokud bude Vaše platba realizována  platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

18 000 Kč

Jak dlouho trvá zotavení po operaci vpáčených bradavek?
Většina klientek se může vrátit k běžným aktivitám do několika dnů, s úplným uzdravením během několika týdnů.
Rizika jsou minimální, ale mohou zahrnovat infekce, malé jizvy a změny citlivosti bradavek.
To závisí na zvolené chirurgické technice. Některé metody mohou mlékovody zachovat, zatímco jiné je mohou poškodit.
Většina klientek hlásí jen mírné nepohodlí po operaci, které je dobře zvládnutelné s běžně dostupnými analgetiky.

Léčba jizev, strií a hlubokých vrásek

Gynekomastie

Permanentní make-up prsního dvorce